IT-tekniker och first line kundsupport – Hässleholm

Har du ett stort intresse för datorer, teknik och problemlösning samt är serviceinriktad? Vill du arbeta i en bred supportroll med olika utmaningar, där du får möjlighet att växa i en roll med kundsupport?

Välkommen till IMI – här är vi övertygade om att din trivselnivå på jobbet är direkt avgörande för hur du presterar. Därför görs stora investeringar i både personal och produkt. Vi är måna om att du har en balans mellan arbete och fritid och känner att du kan utvecklas på jobbet. 

Dina arbetsuppgifter

I rollen som IT-/supporttekniker är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden per telefon eller mail. Du jobbar med att lösa problem relaterade till våra utvecklingsmiljöer och du har därmed daglig kontakt med användare. I rollen genomför du bland annat felsökning, installation och underhåll i olika system och miljöer, främst Windows-miljö.

Vi ser också att det finns möjlighet att växa hos oss och jobba med support mot våra kunder. Tillsammans säkerställer vi bland annat att matleveranser kommer till butikerna och att näthandel och tredjeparts logistikleverantörer kan operera problemfritt. Det är viktigt att våra miljöer är stabila och att vi kan leverera i hög takt. Hos oss kommer du att samarbeta med duktiga kollegor och du kommer att arbeta både självständigt och i grupp. Du är hjälpsam och har en god analytisk förmåga och strävar efter att arbeta med hög kvalitet.

Din profil

Du har en gymnasieutbildning med inriktning IT/Teknik/System eller motsvarande kunskaper som av arbetsgivare bedöms likvärdiga. Goda kunskaper i engelska och svenska både i tal och skrift krävs i jobbet.

Ansökningsförfarande

Kontakta gärna rekryterande chef Niklas Luoto, 0722-51 06 50 alt. niklas.luoto@im.se. Det går också bra att vända sig till HR på 0709-99 16 10 alt. johan.nyhlen@im.se. Du kan också fylla i formuläret nedan.

Our Supply Chain Solutions

IMI AOM™
IMI WMS™

Latest News and PR

Contact Us

Phone: +46 70–837 91 87
Email: info@im.se

Follow Us